دکتر افشین عموزاده لیچایی
دانشکده: دانشکده هنر و معماری
گروه: گروه معماری
University of Guilan
صفحه اصلی | ورود به سیستم

راهنمای ورود

| بــازیــابـــــی
کلمـه عبــور
| | English
دکتر افشین عموزاده لیچایی
رتبه علمی:

استادیار

دانشکده:

دانشکده هنر و معماری

گروه:

گروه معماری



بیوگرافی :: تحصیلات :: تالیفات :: دروس :: برنامه هفتگی :: سوالات نمونه :: CV :: ارتباط


 مدیر امور اجتماعی دانشگاه گیلان 1391-1393

رئیس اداره انتشارت و چاپ دانشگاه گیلان 1393 تا کنون

تاريخ تولد:20-12-1350 محل تولد: روستای لیچا از توابع لشت نشا- در شناسنامه متولد نوشهر-متاهل داراي يك فرزند

نوجوانی و دوران جوانی در شهر بندرانزلی زندگی کردم و سوابق هنری و علمی  به صورت عضویت ارائه می شود

1- عضو انجمن نمايش شهرستان بندر انزلي- 1368
2- عضو انجمن نمايش شهر ايلام – 1374
3- عضو فعال پايگاه بسيج آيت ا...طالقاني – شهر ايلام -1374
4- عضو هيات تحريريه مجله تجربه- دانشكده هنرهاي زيبا- 1377
5- مدير و مسئول نشر ستايش هنر- تهران-1382
6- عضو انجمن مطالعات اجتماعي تئاتر آسياISTR – هندوستان -1386
7- گواهي دوره Advanced از موسسه زبان- پرتوي دانش – تهران- 1383
8- عضو مجمع متخصصين ايران –گروه اساتيد –شماره 173849
9- عضو ويژه كانون ايران فوتو –بخش عكس اجتماعي – 1386
10- عضو کانون نویسندگاه و پدیدآوردندگان کتاب- وزارت ارشاد اسلامی -1387
11- عضو گروه ترجمه مرکز تئاتر دانشگاهی ایران – تهران-1387
12- عضو بانک اطلاعاتی هنرمندان تجسمی موسسه فرهنگی هنری صبا- کد عضویت 24389-1388
13- همکار تعریف نگار در گروه تخصصی سینما و تئاتر در فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی-1387
14- معاونت بین الملل نخستین جشنواره تجسمی دانشجویان- وزارت علوم -1389
 15-مدرس نمونه کشوری در سال تحصیلی 1391-92 از طرف معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی کشور

16- پژوهشگر برتر استان گیلان در سال 1393



دیپلم تجربی- دبیرستان دکتر معین- بندرانزلی

کارشناسی هنرهای نمایشی-دانشکده هنرهای زیبا- دانشگاه تهران - پایان نامه(افسانه ها و داستانهای عامیانه پیرامون جن مرداب در بین صیادان گیلانی)

کارشناسی ارشد پژوهش هنر گرایش هنرهای نمایشی-هنر و معماری- پایان نامه(بررسی سیر مفهومی خلاقیت و نوآوری در هنر ایرانی)

دکترای تخصصی PhD هنرهای نمایشی -HCU هندوستان -پایان نامه(مطالعه تطبیقی در نمایشهای آیینی با نگاه به تعزیه در ایران و مودیاتو در جنوب هندوستان)



کتاب

- خلاقيت نمايشي – انتشارات آيندگان – 167 ص – 1380
2- خلاقيت نمايشي و موسيقي – نشر آيندگان -257 ص – 1382
3- نكات ويژه هنر – نشر واژگان -137 ص - 1379
4- گره بر آيينه – مجموعه سه نمايشنامه – نشر ارگ- 112ص – 1379
5- خلاقيت نمايشي – كتاب سبز – كانون فرهنگي قلم چي -178ص – 1379
6- آشناي با تاريخ هنر – نشر ارگ- 157ص- 1379
7- شناخت تصوير و مباني تصويري –نشر ارگ – 120ص – 1380
8- گزیده یک قرن ادبیات نمایشی کودک و نوجوان-انتشارات نمایش-مترجم–جلد دوم-نمایشنامه اول-1388

9-دُرنا بانو-باربارا کارلیسل - ترجمه از یک داستان ژاپنی-انتشارت افق البرز-نمایشنامه- تهران- 1391

10- آبشار در حصار-رابیندارنات تاگور-ترجمه و بررسی زندگی و آثار-انتشارات پارت-نمایشنامه-تهران-1391
 11- هفت مقاله در باب آموزش هنر- نشر حرف نو-مجموعه مقالات-رشت-1393

12-الهه مردانگی- نمایشنامه-انتشارات بلور-رشت 1392

13-گاندی متهم می کند- نمایشنامه - انتشارات بلور - رشت- 1393

14- محکوم به مدرنیته-تحلیل و بررسی آثار- انتشارت مبتکران- تهران - 1393

مقالات و سخنراني ها


1- بررسي نمايشهاي اجتماعي پس از انقلاب – سمينار بين المللي تئاتر اجتماعي در جيپور هندوستان-2007
2- نفوذ تئاتر غرب در ايران – كنگره جهاني تئاتر آسيا –بنگلور هندوستان-2008
3- نمايش عروسكي پس از انقلاب اسلامي ايران- سمينار بخش زبان انگليسي - دانشگاه حيدر آباد -2008- هندوستان
4- معرفي آيين هاي نمايشي در هندوستان – فرهنگسراي ملل - تهران – 1385
5- آثار نمايشي رابندرانات تاگور – خانه فرهنگ گيلان - 1386
6- مقايسه هندويسم و بوديسم در هندوستان- خانه فرهنگ گيلان-1385
7- نمايش فيلم هاي كوتاه و سخنراني -انجمن سينماي جوان لاهيجان – 1385
8- معرفي سينماي پس از انقلاب – افتتاحيه هفته فيلم ايراني در حيدر آباد هندوستان-1384
9- جوان گرايي در انديشه حضرت امام- سخنراني در كنسولگري ج.ا.ايران- دهه مبارك فجر - حيدر آباد –هندوستان1385
10- سخنراني پيرامون ساختار مشترك هنر ايران و هند- كالج ويديالايا- حيدر آباد –فروردين 1386
11- گواهي دانشجوي نمونه و تشويق مالي در زمينه ارائه مقاله از نماينده وزرات علوم و تحقيقات و فناوري در هند و كشورهاي شبه قاره -1386
12- سخنراني و خواندن برگزيده اشعار مولانا – سمينار دو روزه ((همدلي از همزباني بهتر است)) در دانشگاه عثمانيه شهر حيدر آباد –هندوستان 2007
13- ارائه و چاپ مقاله در ششمین مجمع استادان زبان فارسی در تهران-1387 دانشگاه تهران
14- ارائه و سخنرانی پیرامون موضوع نوروز در دانشگاه آزاد واحد شرق تهران-1387

 بررسی تطبیقی فضای حسی در هنر تئاتر و عالم خیال
فصلنامه نقطه
سال 1393 علمی-پژوهشی 6 23 • دکتر افشین عموزاده لیچایی
2 معرفی فرهنگ نمایشی در بستر ادبیات ایرانی با رویکرد جمع گرایی فصلنامه نمایش
سال 1392 علمی-تخصصی 16 169 • دکتر افشین عموزاده لیچایی
3
نمایش عاشورایی در هندوستان با نگاه به ساختار اجرای این گونه آثار در نمایش های آیینی فصلنامه نمایش
سال 1392 علمی -تخصصی 16 171 • دکتر افشین عموزاده لیچایی
• عرفان پهلوانی
4

تئاتر ضد استعماری در هندوستان:عزیزیون نسا فصلنامه مکعب هنر
سال 1391 علمی- تخصصی 4 11 • دکترافشین عموزاده لیچایی

5
وام گیری از شیوه های نمایش ایرانی برای تاتر آپارتمانی با نگاه بر جامعه شناسی خانواده ایرانی فصلنامه نمایش
سال 1392 علمی- تخصصی 17 54 • دکتر افشین عموزاده لیچایی
• دکترمحمد حسین ناصربخت
• عرفان پهلوانی
6

case study exploring social capital in cultural alliances: a multi-level analysis of a traditional innovation for Taziyeh in Iran
FAUNA ROSSII I SOPREDEL NYKH STRAN سال 2013 ISI
Scopus
9 5 • دکتر افشین عموزاده لیچایی

7
Iranian Turkish Literature Study Exploring Social Capital In Cultural Alliances: A Multi-Level Analysis Of A Traditional Innovation For Ta’ziyeh IJSES
(International Journal of Social and Economic Sciences)
سال 2012 Scopus 3 2 • دکتر افشین عموزاده لیچایی

8

PERFORMING ENTERTAINMENT: A COMPARATIVE STUDY OF TWO LOCALITY PERFORMANCES FROM INDIA AND IRAN IJSS
(International Journal of Social Sciences
2012 Scopus 8 1 • دکتر افشین عموزاده لیچایی
9

Islamic Architecture: A Comparative Study of Physical and mental
growth of the elderly population based on behavioral patterns International Journal of Arts and Commerce
2014 DRJI
Copernicus 5 3 • دکترافشین عموزاده لیچایی مهدی کامیاب چناری
10
• دکترافشین عموزاده لیچایی(نویسنده مسئول)

11 Relationship between Thinking in contemporary human and creativity on the Dramatic arts in Iran International Journal of Civil, Structural, Environmental
2014 Copernicus
(3.01) 8 3 • دکترافشین عموزاده لیچایی
• رضا نوری
12 PHYSICAL ACTIVITY AND NUTRITION AND ITS RELATIONSHIP WITH CREATIVE
STREET THEATER ACTOR IN URBAN ENVIRONMENTS International Journal of Research in Applied,
Natural and Social Sciences
2014 DRJI
(1.4035)
Copernicus 4 11 • دکترافشین عموزاده لیچایی
• رضا عباسی
13 Assessment and cultural factors shape the architectural context of
social in villages of Guilan International Journal of Liberal Arts and Social Science
2014 EBSCO
scopus 2 8 • دکترافشین عموزاده لیچایی
• جمال جعفری شکردشت

 

15 Sensory Perception Non-Controversial Artworks By
Looking At The Symbol In Architecture International Journal of Applied Engineering Research
2014
ISI
(IF:3)
9
24
• دکترافشین عموزاده لیچایی
• سولماز خوشنوا فومنی


16
Islamic social communication: A Comparative Study of Muslims believes and Credence patterns in Iranian Taziyeh
International J. Soc. Sci. & Education
2014
ISC

5
2
• دکترافشین عموزاده لیچایی
• کمال الدین شفیعی

 

17 Study the arts of understanding the values and anti-values in religious dramatic believe approach deep thought Thomas Luckmann
International J. Soc. Sci. & Education
2014
ISC

5
2
• دکترافشین عموزاده لیچایی
• رضا عباسی


18 بررسی سیستم نوین هنر تئاتر در هند با نگاه به تاثیر محتوای آن بر هنر نمایشی در ایران فصلنامه تخصصی نقطه
علمی - پژوهشی

6
4
• دکترافشین عموزاده لیچایی


فيلم و نمايش


1- آرماني ديگر- انجمن سينماي جوان رشت- 15 دقيقه-1369
2- ايثار -انجمن سينماي جوان ايلام-8 دقيقه – 1374
3- جنگ آدينه –صدا و سيماي مركز ايلام – بازي و نويسنده – 1374
4- رفتن ،رسيدن  است – نويسنده و كارگردان – تهران – 20 دقيقه – 1380
5- شب مورچه اي – نويسنده و كارگردان – 12 دقيقه – تهران – 1379
6- رنگ محرم در هندوستان – مستند – 12 دقيقه – هندوستان – 1385
7- مرده سوزي – مستند – 12 دقيقه – هندوستان – 1386
8- گناه خرگوشي – داستاني كودك – هندوستان – 10 دقيقه – 1386
9- يك اتفاق تازه – داستاني – هندوستان – 1386
10- روش تئاتر در مدرسه – مستند آموزشي – هندوستان -12دقيقه – 1387
11- سريال ياد ماندگار – بازي – تاريخي مستند – تهران – شبكه 2 سيما – 1383
12- نمايش يوسف (ع) –نويسنده و كارگردان – دفتر تبليغات اسلامي –نمايشهاي قرآني– ايلام -1374
13- بازي در نمايش PREMA DUTA به زبان انگليسي –حيدر آباد -هندوستان 2007
14- Last Customer in the Café-نمايشنامه كوتاه –چاپ در نشريه داخلي play –امريكا-1386
15- بازي در نمايش بهورز –شهر ايلام – 1374
16- اجرا و نویسندگی برنامه ای به نام سفری به هند –شبکه خبر – 8 قسمت- نوروز 1388
17- کارشناسی و اجرای برنامه جهان رادیو – شبکه رادیویی گفتگو- 7 برنامه-تهران-1387
 18- فیلم کوتاه زخمی تولید دفتر رشت- 7 دقیقه -1392

سابقه تدریس


1- واحد هنر جهاد دانشگاهی هنر گروه نمایش سال 78
2-دانشگاه گیلان – دانشکده هنر و معماری – گروه گرافیک سال 87
3- دانشگاه آزاد اسلامی – تهران شرق -گروه گرافیک سال 87
4- پیش دانشگاهی هنر- بشارت و روایت فتح - تهران- سال 83
5- نمایشنامه نویسی کارگاهی- فرهنگسرای هنر- تهران- سال 88
6-مرکز آموزشی مکعب هنر – تهران – تاریخ نمایش-1387
7- دانشگاه سوره -رشته سینما -گرایش فیلمنامه نویسی-1388
 8-دانشگاه دیلمان- لاهیجان- ارشد معماری - حکمت و هنر اسلامی و روش تحقیق-1390 الی اکنون

 

نمايشگاه هنري
 

1- نمايشگاه گروهي عكس دانشگاه علوم پزشكي گيلان -رتبه اول- 1372
2- نمايشگاه عكس دانشجويان ايراني در هندوستان – گروه داوري-1386
3- نمایشگاه گروهی مجسمه سازان دفاع مقدس - گالری برگ-1388
4- نمایشگاه آثار حجمی و مفهومی در فرهنگسراهای ابن سینا وهنر(ارسباران) تهران آذر اسفند 1388
5- برگزیده دو دوره متوالی 1388-1389 بخش حرفه ای جشنواره بهترینها از دورریختنی ها شهرداری تهران
 

همكاري با روزنامه ها
 

1- ترجمه مصاحبه اي از يك كارگردان روس به نام بوريس اسكدرين در روزنامه همشهري
2- نقد آثار اسكدرين در ماهنامه تجربه- نشريه داخلي دانشكده هنرهاي زيبا
3- روزنامه كيهان –ترجمه مصاحبه ميلراشتان -3 دي ماه 1376
4- روزنامه كيهان – نقدي بر مجموعه بازرس درك – 13 دي ماه 76
5- روزنامه كيهان -نگاهي به جشنواره دانشجويي – شماره 16121

6-مجله پژوهشی خیال-فرهنگستان هنر- شماره 12 -1388
 



هنر در گذر تاریخ(تاریخ هنر) 1-2

انسان ، طبیعت ، طراحی

حکمت و هنر اسلامی

 



1395-1394
روز/ساعت 8 - 10 10 - 12 12 - 14 14 - 16 16 - 18 18 - 20
شنبه دفتر انشارات دانشگاه دفتراداره انتشارات دانشگاه دفتراداره انتشارات دانشگاه تاریخ هنر-گیلانشناسی سازمان بازیافت کارهای شخصی
یکشنبه معماری معین معماری معین تاریخ معماری جهان دفتر اداره انتشارات دانشگاه مشاوره کنکور تمرین و یادگیری زبان
دوشنبه اتاق اساتید معماری دفتر اداره انتشارات دانشگاه دفتر اداره انتشارات دانشگاه دفتر اداره انتشارات دانشگاه آموزش سینما در ارشاد ورزش شخصی
سه شنبه دفتر اداره انتشارات دانشگاه گروه نقاشی -تمدن اسلامی راهنمایی پایان نامه تاریخ معماری جهان راهنمایی پایان نامه فیلم دیدن
چهارشنبه دفتر اداره انتشارات دانشگاه دفتر انتشارات دانشگاه یادگیری ساز موسیقی دانشگاه دیلمان لاهیجان دانشگاه دیلمان لاهیجان ورزش شخصی


در کدام دوره نظریه پردازی روشنفکران به پدیده ای اجتماعی برخورد کردند که آن را با اصطلاح "هنری قدرتمند" معرفی نمودند
سینمای صامت                             سینمای ناطق     سینمای رنگی              سینمای سه بعدی
مقاله هنر تصاویر متحرک متعلق به کدام اندیشمند است؟
ژرمن دلوک                  هوگومانستربرگ                    دادلی آندرو                             آرنهایم
استاد محمد جلدساز و استاد محمد زمان از هنرمندان کدام دوره هستند؟
صفوی-                  صفوی قاجار                      – صفوی تیموری                               –قاجار صفوی- قاجار
سلطانعلی مشهدی کدام کتاب زیر را تصویرگری نمودذ
دیوان علیشیرنوایی                        شاهنامه بایسنقری                     لیلی مجنون                    بوستان سعدی

این جمله متعلق به چه کسی است؟
بدون تکنولوژی سینما وجود ندارد و وظیفه سینما تاثیرات شخصی است
ژرمن دلوک                             هوگومانستربرگ                                دادلی آندرو                              آرنهایم
کدام هنرمند زیر سینما را یک هنر نامید و انم را از دیگر شکلهای سرگرمی دوران خود جدا کرد؟
ژرمن دلوک                                هوگومانستربرگ                                    دادلی آندرو                                آرنهایم
مخاطب ماده خام سینما است و وظیفه سینما بدیهه سازی نیست از اعقادات کدام هنرمندان زیر است؟
ژرمن دلوک-هوگومانستربرگ                                         دادلی آندرو-آرنهایم
مانستربرگ- مانستربرگ                                              هوگومانستربرگ - لیندزی
ترتیب تحول خط در ایران به کدام شکل صحیح است؟
کوفی-نسخ-تعلیق-                                  شکسته کوفی ایرانی- نسخ-تعلیق –نستعلیق
نستعلیق-تعلیق-شکسته کوفی-                            کوفی ایرانی- تعلیق- شکسته
عمارت کلاه فرنگی در کدام شهر قرار دارد و مربوط به چه قرنی است؟
پهلوی-                   سیزده قاجار-                         سیزده پهلوی-                       چهارده قاجار-چهارده
خطی که روی بشقاب ال ارسلان نقش بسته چیست؟
کوفی                           کوفی                              معقلی                                    نسخ تعلیق
اصطلاح سینما زندگی ذهنی بشر است اثر کیست؟
ژرمن دلوک                                       هوگومانستربرگ                           ویچل لیندزی                    آرنهایم
سینما باید از کپی برداری صرف از واقیعت دست بردارد وتا به هنر تبدیل شود این جمله اثر کیست؟
ژرمن دلوک                             هوگومانستربرگ                              ویچل لیندزی                                     آرنهایم
کدام هنرمند در دایره نظریه پردازی قرار نگرفت و به سوی ساخت آثار سینمای هم گام برداشت؟
لیندزی                           هوگومانستربرگ                                  آیزنشتاین                                                 آرنهایم
ساخت معماری گننبد با استفاده از گوشواره ابداع کدام دوره است؟
ساسانیان                                      هخامنشیان                              اشکانیان                                            سلوکیان
با کدام هنر واژه آشنایی زدای قرابت بیشتری دارد؟
مدرن                              پست مدرن                                  کلاسیک                                              تجریدی
از نظر ارسطو بی اعتبارترین بخش زایش هنر بر صحنه نمایش کدام بخش ان است؟
داستان                           موسیقی                           صحنه آرایی                                   گفتار
مهمترین دوره خیزش نقش فرنگی در اثار هنر ایرانی کدام دوره زیر است؟
صفویه                                     قاجاریه                                          پهلوی                                         زندیه
درویش عبدالمجید طالقانی از هنرمندان کدام قرن در ایران است؟
11 هجری                                    9 هجری                                    7 هجری                                          5 هجری
کدام عامل از نظر آرنهایم زندگی هنری سینما را نابود میکند؟
نور                                    رنگ                                         صدا                                            دکور
فیلم دیدن یک تجربه غیر واقعی است جمله کیست؟
ژرمن دلوک                                            هوگومانستربرگ                                       دادلی آندرو                                    آرنهایم
 

-کدام جمله پیرامون خیال صحیح نیست؟
1- نیروی ثبت و حفظ صور جزئیه در انسان
2- صورت های جزئیه ای که از بیرون به ذهن آدمی وارد میشود
3- خزانه و گنجینه حس مشترک
4- نیروی درک معانی جزئیه
2-قوه ای که دریافت های انسانی را تحلیل و ترکیب می کند و آنها را رد و قبول می کند؟
1- حافظه 2-وهم 3-متصرفه 4-خیال
3-کدام اندیشمند بیشترین تجربه و تحقیق را در زمینه عالم خیال داشته است؟
فارابی                           سهروردی                           ابن سینا                                          ملا هادی سبزواری
4-کدام جمله صحیح است؟
عالم عقول با آمدن به عالم مثال در مرتبه ای متنازل می شود
عالم مثال در مراتب وجود از جهت جوهر مجرد نیست
تجرد محض این عالم دارای صورت بندی رنگ آمیزی نمی شود
موجودات عالم مثال همگی جوهری مادی و قائم به ذات هستند
5-اگر چشم نباشد نفس، مجال درک اشیا را نمیابد بنابراین حرکت در عوالم نیز مستلزم حضور واسطه ای است که ....نامیده می شود؟
عالم مثال                             علم عنایی                              عالم اخس                                          عالم قاهره
6-چه کسی صور معقله را به دو بخش صور معقله مستنیر و معقله ظلمانی تقسیم کرد؟
فارابی                               سهروردی                                 ابن سینا                                      ملا هادی سبزواری
7-نفس - انواع تجربه دینی اثر چه کسانی است
1-ملاصدرا، رودلف اوتو 2- ملاصدرا، ویلیام جیمز 3 - فارابی،رودلف اوتو 4- فارابی،ویلیام جیمز
8-واژه اتوپیا و استتیک اولین بار توسط چه کسانی ابداع شد؟
1-افلاطون،بومگارتن 2-بومگارتن،هربرت رید 3- ارسطو، توماس اکوئینی 4-هربرت رید، بومگارتن
9-تنزل حقیقت زیبایی به مرتبه محسوس و حسیات فاقد معناست این تفکر به کدام گروه نزدیکتر است؟
طریقتی                                عارفی                                   کانتی                                          مسلمانانی
10- در داستان موسی و شبان چه نگاهی بر نگاه شبان چیره شده است؟
جلالی                             جمالی                               صفاتی                                        دفاعی
11-منشا یا سرچشمه هنرها در یونان کدام گزینه زیر است؟
کلمه                                  زیبایی                                  یاد                                    حکمت
12-یکی از نشانه های کاربرد عملی عرفان در حکمت و هنر اسلامی کدام گزینه زیر است؟
فتوت                            ذاکره                                             صوفیگری                         هونر
13-در کدام مباحث زیر خدا می تواند معشوق انسان باشد؟
کلام                                         فقه                                    متکلمین                                 عرفان
14-این جمله از کیست ؟....این زیبایی و ظهور حسن، به دنبال خودش عشق می آورد...
سهروردی                               فارابی                          ارسطو                             افلاطون
15-کدام دانشمند زیر بحث تجربه دینی را با مباحث زیبایی شناسی درآمیخته است؟
آرتور دانتو                             رودولف اوتو                                      افلاطون                              ویلیامز جیمز
16-نومینوس تعبیر چیست؟ عشق                 هیبت                          تجلی                                 زیبایی
17-مهمترین اصل بیانی در نقد قوه حکم کانت چیست؟
زیبایی یک تجلی مقدس است                                   زیبایی کاملا ذهنی است
زیبایی موجد احساسات است                                        زیبایی ساحت مقدس است
18-کلمه که معادل مجموع خیر و زیبایی باشد کدام است؟
تجلی حسن حق کنز مخفی
19- ملائمت معادل کلمه.....است.
تعادل                           خلوت                       غیبت مطلق                                    تناسب
20- اولین نگاه جامع به مباحث زیبایی در تفکر اسلامی در کتاب .....دیده میشود
مشارق الدراری                  کیمیای سعادت                   درآمدی بر مابعدالطبیعه                                      فایدرس
 



CV [ دانلود ]


تماس با ما دکتر افشین عموزاده لیچایی
Dr.amoozadeh@guilan.ac.ir
0912-8090-632
01333690348 حوزه پژوهشی
آدرس دانشکده:رشت-کیلومتر 5 جاده تهران-مجتمع دانشگاه گیلان-دانشکده هنر و معماری-گروه معماری. صندوق پستی: ۴۱۶۳۵-۱۸۴۱
آدرس دفتر اداره نشر و چاپ دانشگاه: رشت- کیلومتر 5 جاده تهران-مجتمع دانشگاه گیلان-ساختمان معاونت پژوهشی و کتابخان
Email: Dr.amoozadeh@guilan.ac.ir   ورود به سیستم